google-site-verification=SpXGj-wWiYeaH6uhvHWw-fG_wQPL5smJSDTzzHUFmrQ
+48 501-959-450 kontakt@webroom.pl

Pozycjonowanie stron www

Pozycjonowanie i wzmacnianie pozycji stron, sprawdzonymi, nowoczesnymi metodami.

Pozycjonowanie stron

Pozycjonowanie stron

Jak wiadomo, posiadanie strony internetowej to tylko wstęp do dotarcia do klienta i zaprezentowania mu swojej oferty lub produktu w internecie. Sama strona jednak często nie wystarczy. Jeśli chcemy aby użytkownicy internetu mogli znaleźć naszą stronę w wyszukiwarce, po wpisywaniu różnego rodzaju haseł lub inaczej fraz kluczowych, to konieczne jest tzw. pozycjonowanie strony.

Pozycjonowanie stron www to nic innego, jak działania polegające na tym, aby pozycjonowana strona internetowa wyświetlała się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania w wyszukiwarce Google, na ustalone frazy kluczowe, które w tą wyszukiwarkę wpisują użytkownicy. Jest to najczęściej cały szereg różnego rodzaju zdywersyfikowanych działań ta, aby cały proces był jak najbardziej naturalny.

O czym warto wiedzieć:

Pozycjonowanie jest przede wszystkim procesem długotrwałym oraz składającym się z różnych etapów. Nie należy nastawiać się, że efekty pojawią się od razu lub bardzo szybko. Cały proces pozycjonowania musi przebiegać naturalnie i w odpowiedniej kolejności oraz stopniowo. Zbyt szybkie działania mogłyby zostać uznane za nienaturalne i przynieść odwrotny efekt. Trzeba wiedzieć, że w przypadku pozycjonowania na trudniejsze frazy, efekty mogą pojawić się po kilku a czasem nawet kilkunastu miesiącach i jest to jak najbardziej naturalne tym bardziej, że równolegle pozycjonuje się często także konkurencja.

w

Kilka informacji o usłudze pozycjonowania:

Aby zapewnić swoim klientom jak najwyższą jakość usług, trzymam się kilku podstawowych zasad:

  • Pozycjonuję jedynie strony firmowe, głównie firmowe strony wizytówki, posiadające lub nie posiadające bloga.
  • Nie pozycjonuję sklepów internetowych ani rozbudowanych serwisów i portali.
  • Nie każdą stronę mogę przyjąć do pozycjonowania. Wszystko zależy od tematyki, branży i stopnia trudności.
    Najlepiej skontaktuj się ze mną i zapytaj, prześlij adres swojej strony i frazy na które chcesz pozycjonować.
  • Przyjmuję tylko ograniczoną ilość zamówień, abym mógł każdemu klientowi poświęcić odpowiednią ilość czasu i aby utrzymać jakość usług.

Zapraszam serdecznie do kontaktu.

W zależności od stopnia trudności fraz, oraz kilku innych czynników, istnieją trzy warianty rozliczenia za usługę pozycjonowania. 

Modele rozliczeń za pozycjonowanie:

Rozliczenie za efekt

Wariant stosowany jest głównie w przypadku fraz o niskiej konkurencyjności. Opłata naliczana jest tylko za uzyskany efekt, nie ma żadnych opłat wstępnych ani żadnych zaliczek. Płatność występuje tylko wtedy, gdy pozycjonowana strona internetowa, wyświetli się na ustalone frazy kluczowe w TOP10 wyników w wyszukiwarce Google.pl. Wszystkie pozycje poza TOP10 nie są liczone. Pozycja każdej z pozycjonowanych fraz kluczowych sprawdzana jest co dziennie za pomocą automatycznego oprogramowania monitorującego. W tym wariancie może zaistnieć konieczność poniesienia dodatkowych kosztów związanych np z założeniem bloga, lub przygotowaniem dodatkowych, bardziej rozbudowanych artykułów tematycznych. Wszystkie ewentualne dodatkowe prace są zawsze na bieżąco uzgadniane z klientem i wykonywane są jedynie po jego akceptacji. Koszty pozycjonowania poszczególnych fraz kluczowych, uzależnione są od stopnia trudności ich pozycjonowania.

Rozliczenie w wariancie MIX.

Wariant MIX czyli model mieszany, to połączenie rozliczenia za efekt z opcją stałej opłaty abonamentowej. Za pozycjonowanie danej strony internetowej na ustalone frazy kluczowe, pobierana jest stała miesięczna opłata + dodatkowo tzw. opłata premiowa za efekt, czyli za wystąpienie strony internetowej na daną frazę kluczową w TOP 10 wyników wyszukiwania w wyszukiwarce Google.pl.

Rozliczenie abonamentowe.

W rozliczeniu abonamentowym, występuje stała opłata miesięczna niezależnie od efektów. Wszystkie działania związane z analizą strony, wprowadzaniem aktywnych działań, koniecznych optymalizacji, linkowaniem, wykonywane są w ramach opłacanego abonamentu. Dodatkowe koszty mogą zdarzyć się jedynie np. przy opracowywaniu artykułów na blog strony lub związane z zamawianiem artykułów sponsorowanych w serwisach zewnętrznych. Jest to jednak ostatecznie zależne od uzgodnionego budżetu abonamentowego. Oczywiście każdy ewentualny koszt dodatkowy musi najpierw zaakceptować klient. 

 

Największe atuty:

 

kilkunastoletnie doświadczenie

indywidualne podejście do klienta i realizowanych projektów

szybki kontakt z klientem

uczciwość i rzetelność

h

Faktura VAT

Jesteś zainteresowany stworzeniem strony internetowej lub pozycjonowaniem?

Przygotuj wszystkie niezbędne informacje, dotyczące Twoich oczekiwań i wymagań, związanych z wyglądem oraz funkcjami i możliwościami jakie Twoja strona ma posiadać. Jeśli masz jakiś wstępny schemat lub brief, prześlij go razem z zapytaniem. To ułatwi wycenę realizacji. Jeżeli jesteś zainteresowany pozycjonowaniem, prześlij adres swojej strony, informacje dotyczące fraz kluczowych na jakie chcesz pozycjonować oraz zakres pozycjonowania – ogólnopolski czy dla konkretnej miejscowości, regionu lub województwa.

Przedstawione na stronie internetowej informacje, mają jedynie charakter informacyjny i nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego

Call Now Button